Vägen tillbaka

Idag äntligen efter flera månaders torka så blommade shoppingsuget ut, en väg tillbaka som jag längtat efter, att känna sig som sig själv igen, kolla på skot och vilja ha ALLA och bara handla massa kläder, de har jag gjort idag, bara till mig själv dessutom! Jag och A har vart på stan i fyra timmar kikat på allt möjligt, stått i provhytten och ätit lunch! Jag tror faktiskt han gillar att jag blev mig själv igen även om jag kan bli liiite jobbig när jag vill köpa allt och gör det med! Vissa saker sparade jag med att köpa dum snål heter de för jag ångrar ju mig redan nu! Några fina mammakläder fick följa med också :) nöjd tjej idag med andra ord och snart ska vi på middag i Valbo :)

Här har ni några av mina inköp, väskan den fick jag av min fiiiina prins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback