500 lappen

Har tänkt på en sak, som icke gravid var jag nästan jämt på krogen en gång i veckan, köpte nya kläder och skor. Vart hannar dom pengarna nu? 100 till krogen och 70 för vinet, minst 300 kr i veckan på kläder och skor- vilket lyx nu man varken handla eller gå ut, inget jag saknar precis snarare tvärt om! :)

Men vart tog 500 lappen vägen då? Eftersom att vi bor i hus så har jag både lån, elräkningar och en bebis i magen, köper inte särskilt mycket till lilla p för vi har ju fått så otroligt mycket, men små saker till hemmet är nog boven om jag nu ska kalla de så, och nu drömmer jag om en sån här fin underbar, under 500 lappen och helt fantastiskt, kanske väntar, kanske inte vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback