Bekräftelse

Jag älskar att få bekräftelse när jag gör något, idag har jag hela förmiddagen städat, bytt gardiner, tvättat och ja ni vet.. Och det bästa jag vet, sen jag flyttade in i huset är att dammsuga!! För det första så måste man ju självklart ha en super dammsugare och de fick vi av Anders farmor redan när vi flyttade in i lägenheten och jag älskar den!! Jag ler verkligen av att höra hur det rasslar till i slangen och just denna bekräftelse att veta jo men jag behövde dammsuga (gör det minst en gång i veckan) gör det bara ännu roligare! Skulle dock aldrig vilja jobba med detta igen (jobbade som lokalvårdare i fyra år under och efter gymnasiet)! Mamma tror att detta bara har med att göra att jag är gravid för jag har ju faktiskt aldrig gillat det förr, så vi får väl se! Jag tror att några av er som läser detta (mamma och lina) faktiskt känner samma lyckorus som jag när det rasslar till i dammsugaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback