De fina gåvorna från min Babyshower

Som jag lovat så får ni här de fina presenterna som vi fick på babyshowern i lördags!
Mössa, tossor och en kaninsnuttis från Tilde, mössor, byxor+body från Sandra och Amanda, ramar med tillbehör att göra hand och fotavtryck från Helene, Ralph och Erik. En pyjamas och "burk" där man mäter upp exakt mått för välling exempelvis som man tar med sig när man är på vift från plastmoster Jeanette, Sebastian och Andreas.
en fin vällingburk, sparbössa och en nappburk från farmor Lilian
 
En stor fin nalle från Frida, presentkort på Polarn och Pyret från Jossan, Tossor och nappflaska från Veronica och Jessica, och även ett matsätt från Amanda och Sandra.
En gosedjurskanin, mössa, ljus och en fin leksak från Malin, Fernanda, Linda, Jessica och Bea, en babypläd från Amanda och hennes mamma Marie.
En pyjamas, body och en sån man hänger i vagnen (vet inte vad det heter?) från Faster Karin.
En pyjamas, en nalle, en mössa, en bildbok, matskedar, en body, och två tallrikar/skålar för måltider från Faster Anna
En korg som alla saker låg i från faster Anna, en favorit hos den minsta (än så länge iaf)i familjen
David har pysslat ihop bodys med två av våra namnförslag som han gillade bäst :)
Lina hade gjort denna fina blöjtårta som kommer få vara kvar ända tills bi behöver blöjorna! :)
 
jag hoppas innerligt att jag inte missat något eller någon nu? har även fått ett par nya mammabyxor av Mormor Anna(min mamma alltså) som jag inte köpt ännu! :)
Supertack igen alla inblandade vi har verkligen fått fina saker och en oförglömlig dag/kväll med nära och kära, extra tack till Lina och Syster/Moster Madelene <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback