Happy new year!

Avslutade 2012 med den godaste middagen på hela året, gratinerad hummer med vitlöksbröd till förrätt, huvudrätten var potatisgratäng, fläskfilé med sparris inrullade i bacon och svampsås på de och vit chokladmousse med hallon och björnbärskompott. Ni hör ju själva, det bästa är att det står en tallrik i kylen till Anders (han var hemma eftersom han fick magsjuka dagen innan) så med liiiiiite tur kanske man iaf får smaka eller i bästa fall få den!

Min date var helt perfekt, mörkt hår, klädd i svart och lika snygg som vanligt, tusen tack för de snabba inhoppet och jag är superglad att jag fick skåla in de nya året med dig, lina och Henke!

Kocken och frugan vilket bra jobb ni gjorde jag älskar er, tack så mycket för allt! Och Jessica puss på dig, du är guld värd!


Kommentarer
Lina säger:

Tack själv fina du :) längtar till nästa nyår :)

2013-01-01 | 11:56:33
Jessica säger:

Tack för att du drog med mig. Jag hade mitt finaste nyår <3

2013-01-02 | 14:09:44
Linda säger:

Ingen dålig middag direkt! Började typ vattnas i munnen här. Ska bli ett spännande år med er lilla nykomling i mars. Puss på dig!

2013-01-03 | 00:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback