Min babyshower

Redan klockan nio skulle jag och hjärtat vara ute ur huset men arkitekten kom och de blev lite fördröjt.. Sen åkte vi hem till pappsen och åt frukost innan vi skulle på gravidfotografering tillsammans hos emma, gick super!! Ner på stan, åt lunch och hittade även ett par varsinna skridskor som vi köpte (lovar ska inte ställa till med något och nu så de får ligga på hyllan tills nästa vinter :)) sen åker vi hem och jag är skit nervös!!!

Kommer hem halv 4 (som jag blivit beordrad till) och där är alla mina finaste och närmaste bara för vår skull, jag blev rörd för ni va ju så många visste inte var jag skulle börja! Allt var väl organiserat med start av tipsrunda i huset! Sen fiskade vi och jag skojar inte när jag säger att det var 20 st olika kakor/tårtor och allt vad det nu var, supergott!!! Var fortfarande lite ställd över att så många var där! Sen kom fler lekar, "kasta om orden", "hitta så många tjej och kill namn och nästan allas favorit "gissa bajset i blöjan" och sen hade var och en med sig ett kort på dem själva som liten som jag då skulle gissa vem som var vem, det var svårt men gick bra tillslut :) sen presentöppning såklart, och jag vet inte hur mycket fint vi fick allt från nappflaska, kläder, mössor, filtar, nallar, vällingburk, blöjtårta, böcker ja allt var superfint och behövligt!! Självklart kommer bilder!

Vill tacka er ALLA som var där det värmer i hjärtat att vi har så många fina människor i vårt liv och jag är så glad att lilla p har kommer ha världens bästa och finaste människor runt sig och framför allt att jag har er, ett enormt stöd på alla sätt och vis! Ni ska veta hur mycket jag tycker om er, ni är fantastiska allihopa! Vet också att det är fler som ville komma men inte var hemma och jag tycker om er väldigt mycket med!!

Ett ännu större tack till er som fixade allt för oss, Lina, syster och David! Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna visa hur mycket jag älskar er och vad Ni betyder, men ni har gjort världens finaste babyshower som jag aldrig kommer glömma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback