Min verklighet

Du ger mig allt här i livet jag någonsin kunnat drömma om, du är en sagoprins i allas berättelser men du är min verklighet, du uppfyller mina drömmar och du gör det utan problem. Du ger mig kärlek som jag inte visste fanns och jag är fortfarande lika kär i dig som för 4,5 år sedan. Du vet hur du gör mig lycklig och du ska veta hur bra du är på just de, jag älskar dig fina Anders över allt här på jorden och vår fantastiska resa har bara börjat! Jag är så glad att det är just du som står vid min sida, att det är dig jag köpt hus med, bildar familj med och vet att jag vill vara med!
4,5 år är bara en siffra för vissa men för mig är det början på en lång lycklig saga som har blivit min verklighet!
Tack för att du finns hjärtat och tack för fina 4,5 år idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback