Oledolyckan

Jag orkar inte med mig själv riktigt, igår när jag ska åka och hämta lilian så vad gör jag? Jo går med världens största chokladask i famnen och datorn där på och högtalare till datorn gör ÅRETS vurpa iaf årets ondaste på vår uppfart landar på knäna kan fortfarande inte hålla balansen så allt flyger framför mig och hakan hamnar i chokladasken. de gör så ont i knäna att jag måste skrika högt och svära ja ni vet ju själv att slå i knät lite gör ju skit ont ändå! Hur som så tar jag mig upp ser att jag såklart slagit hål i både nya mammabyxorna och i knäna så jag blöder. Gissa nu, hela kvällen på jobbet fick jag känna mig som en riktigt kärring som knappt kunna böja på dem (inte nog med att magen är i vägen liksom) och det gör fortfarande ont i dem idag, jag är hopplös.

Haha sjukt svullna som ni ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback