Sista veckan

Sista måndagen på väldigt länge har jag avklarat idag, underbart och jag räknar nästan timmarna för att de känns så nära nu och det känns så underbart att få komma till ro och bara vara, det finns massor för mig här hemma att göra så att gå hem 2 månader innan lilla p är beräknad komma känns helt fantastiskt lyxigt, även om man självklart får sämre med pengar då men det ser inte vi som något problem (om jag inte nu lyxar till det allt för mycket haha) det viktigaste är bara att lilla p mår bra och de gör du när jag är lugn, äter bra, går promenader och umgås med nära och kära såklart :)

Tisdag, onsdag, torsdag och fredag sen så går karriären (läs jobbkvinnan höhö) i mig i ide ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback