Som handen i handsken

Jag älskar sommaren, alla fina soliga dagar och denna helg har vart kanonfin med värme, bebismys, grillningar, familjen, fastrarna, plocka hallon, sällskap med grannarna, kattvakt, bad, god mat, promenader och rust!

Jag trivs som handen i handsken här i huset, när jag stod och plockade hallon så kom verkligheten ikapp mig och sa hur jäkla bra jag har det! Lilleman låg ute på filten och sov och Luna bredvid, Anders var uppe och river allt och där stod jag lyckligare än någon annan i vår 50 kvm stora hallonhäck och gav vårt liv ett leende och njuter till tusen!

Tack till er alla som gör mitt liv så bra, extra tack till mina två finaste killar som jag älskar mest i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback