Spinning

Egentligen vill jag bara skriva hur dåligt vissa beter sig men istället skriver hur jävla jobbigt det var att gå på spinning!

Mitt första spinningpass, jag trodde skulle spy faktiskt men jag klarade mig och jag vill göra det igen och igen! Benen darrar fortfarande och tröjan är fortfarande blöt, är ganska nöjd över de jag åstadkommit idag, städning, social tid med båda mina föräldrar, skjutsat och hämtat A från jobbet och ett spinningpass på de! Tänk om man varje dag var såhär effektiv! Men imorn kommer vi inte heller ligga på latsidan, middag för våra fina vänner, handling och matlagning :) längtar!!

Puss och kram!!


Kommentarer
Frida burman säger:

Du är så GRYM! PUSS :)

2013-07-25 | 16:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback