Att välja

Att välja är ganska svårt tycker jag, i alla fall i de sammanhang med kläder. På fredag packar hela familjen (anders familj) in sig i bilarna för att åka till Örebro och se på Karin som tar sin examen på en 5-årig utbildning! Härligt och väldigt bra jobbat, skulle inte klara en sekund i skolbänken just nu känner jag!

Jag ska ju välja kläder och jag vill såklart var fin! Men jag har inte alla förutsättningar för att ha vad som helst här är mina och leonels små krav

- skön eftersom vi ska åka bil i 6 timmar
- en bra färg, det kan läcka från brösten och då ska man absolut inte ha något grått och sen kanske han kräks efter maten (men de brukar oftast faster Anna få på sig när hon är med) så om det blir någon fläck så ska den inte synas överdrivet, tar såklart med mig extra till både mig och Leonel!
- den ska gå att knäppa upp i fram så att jag inte behöver dra av mig hela kalaset när det är matdags
- den kan inte vara transparent då amningsbharna inte är särskilt snygga och kroppen inte alls i form, jag trivs inte i det helt enkelt!


Någon av dessa två blir de nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback