På hemmaplan

Efter andra natten hemma nu så börjar jag delvis förstå att Leonel inte bara är en bebis vi lånat utan faktiskt är vår kulle som kommer stanna föralltid och inatt har han bara vela sovit på något av våra bröst, men han blir liksom inte ledsen utan bara ligger och låter och är vaken när han inte är nöjd!
Jag är så kär i denna lilla krabat, när jag ser på honom så ser jag den bästa blandningen av mig och Anders och man kan inte annat än le! Idag ska vi ut på första turen sen vi kom hem, tillbaka till bb för kontroller, spännande!

Jag vet nu meningen med livet ska jag säga er mina vänner, inget i hela världens skulle kunna vara bättre än dethära!

Mina fina killar, för er gör jag allt!


Kommentarer
Linda säger:

Tårarna kommer i skrivande stund. Så fint!

2013-03-21 | 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback