8 veckor gammal

Vår lilla älskade bebis är 8 veckor gammal, det är fortfarande helt sjukt och lite av bubblan finns nog kvar i mig. Jag minns det som igår när jag låg på bb och jag och Leo skulle sova andra natten själv, jag var så stolt och så lycklig att inga ord finns, och precis så känner jag just nu med!

Man kommer in i mammarollen jättefort, när jag ser på min lilla son som sussar sött då blir jag så stolt och det kan till och med pirra till i kroppen för det är magiskt hur han äntligen kan vara här, både jag och mr. A är ju som kära på nytt, i varandra, situationen och i vår lilla fina pojke, Leonel!

I fredags blev namnet godkänt så nu snart kommer dopinbjudningarna mina vänner :)


Love love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback