Depend gellack

Igår så grillade vi här hemma med Anton och Malin, i grund och botten var det en deal! Malin kom hit med sitt nyinköpta dependkit och jag bjöd på middag! Använde även Anton till att formatera om datorn hihi :)


Men till er som är nyfikna på gellacket alla pratar om, det är väldigt enkelt, det går hyfsat fort och jag är supernöjd med resultatet, naglarna är hårda, glansiga och fina så jag kommer absolut köpa detta kit! Det ska hålla i 2-3 veckor så jag återkommer såklart hur dem ser ut!

På tal om de idag har jag haft fransarna i 2 veckor och jag är fortfarande toknöjd så tips till er som antingen har korta ljusa fransar eller till er som inte orkar måla er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback