En ledsen son

Det värsta som finns är när Leonel gråter och inget hjälper, det har aldrig hänt för tutten tröstar alltid, men inte ikväll! Han är så trött att han gråter och på de ont i magen, somnar 3 min vaknar gallskriker 20 sekunder och somnar sen om lilla hjärtat <3

Vakande imorse och var helt slut efter gårdagen, har ingen förklaring på varför men det är väl så i land helt enkelt så Leonels farmor kom hit och hämtade lilleman så mamman kunde fixa här hemma, efter att jag städat allt kände jag mig utvilad, glad och pigg mamma igen! Var på stan en sväng och gick sen hem och började med lite pyssel!

Nu efter att lilleman sover lite till och från så tar jag det lugnt i soffan!
Fin present jag fick igår på Morsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback