Leonel 2 månader

Just nu har du funnits i exakt 2 månader och en timme, tiden du har vart hos oss har vart helt underbar! Du har gett livet en ny mening och jag älskar dig mest av allt!

Att se dig som en liten bebis som just kommit ut till världen till idag har vart en resa och den resan kommer bli lång och världens bästa! För varje dag som går pratar du mer och mer, blir en egen individ med egna egenskaper, du är helt fantastisk lilla gubben! Du väger just nu 6130 g och är 61,5 cm lång, en stor kille precis som när du kom ut!

Denna stora lilla kille, Leonel bestämmer helt över mig, hur vår dag ska se ut, hur mycket jag får sova om natten och vad jag får äta och inte till och med vad jag ska ha för kläder i princip! Men ni ska veta alla vänner, det är så värt de varenda liten sekund, och jag bara älskar mitt liv, min son och min sambo mer och mer för varje dag som går, det är obeskrivligt!

Denna dag har firats med middag tillsammans Leos blivande Gudföräldrar! Bilder kommer såklart sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback