Lyckan att hitta något som inte fanns

Igår letade jag efter te här hemma, hittade inget och jag offrade mer än gärna min sista påse på lina och David! Imorse när jag vaknade öppnar skafferiet ja då ligger den där, en ynka tepåse och det gjorde helt klart min dag! 

Till något annat! Alla (läs nästan) badrumsgrejor är beställda, och aldrig någonsin trodde jag att man skulle köpa en handukstork för ett femsiffrigt belopp  men nu köper vi de som vi vill ha och känns bra för oss! Jag blir lite pirrig när jag tänker på att badrummet faktiskt snart är klart (okej dem har inte ens lagt plattorna men ändå) hihi 

Nu ska vi på uppdrag, jag och lilleman! 

Bilder från gårdagens Ikeashopping med lilla Felicia och Sofie! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback