Sebastian

I lördags så var jag ute och fotade Sebastian i höstens fina färger, och det jag tänkte säga till er är att jag försöker avancera mig lite och lära mig mer om min kamera och fotokunskaper, så jag knäpper gärna lite bilder på den som vill i mån av tid :) Håller just nu på med en webbkurs som jag lär mig MASSOR av, har även fått hjälp och tips av Emma som själv har ett företag som heter Emmas fotostudio!
 
Söta lilla spralliga vän, du var inte den lättaste att fota som hade så mycket spring i benen hihi <3 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Super fina! Du får jätte gärna knäppa kort på Viggo om du vill! :D kraaam

Svar: Ja men det vill jag såklart göra! Vi får bestämma någon dag här nu så man kan göra det ute :)
Susanne Pettersson

2013-10-16 | 09:18:26
Bloggadress: http://www.viggosmamma.wordpress.com
Jeanette säger:

Tack för superfina kort!!!❤ du skrev i bloggen att du skulle berätta en hemlis?!?!? Vad vad vad????😜 kramen

Svar: Ja min berätta sak var att jag börjat avancerat mig inom fop och går en kurs :)
Susanne Pettersson

2013-10-16 | 23:37:39
Jeanette säger:

Hi hi trodde ni skulle ha en till :p Ja det e bra det för du knäpper ju så bra kort redan!!! Du kommer bli ett proffs!!! <3

Svar: Haha nej lugn nu!
Susanne Pettersson

2013-10-22 | 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback