Två dagar utan min skatt

En liiiiten liten paus från allt behövdes verkligen, miljöombyte, shopping med min allra bästa vän och en natt full av sömn (behövde bara gå upp och pumpa)! Jag saknade Leo väldigt mycket samtidigt som det liksom inte fanns någon plats att tänka på honom, jag och lina hade såklart massor att prata om trotts att vi pratar 2-4 h varje dag i luren och nej jag skojar inte nu! 

Att på kvällen lägga utan bebis kändes sådär samtidigt som jag njöt av att Anders fick kvalitets tid med honom utan mig! Far och son kommer ha väldigt speciella band och Anders kommer vara den perfekta förebilden! 

När jag kom hem var det så himla mysigt att somna brevid min son och bara snusa bebis och känna len varm hud! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback