Annas limpa

Idag har vi bakat för fulla muggar! Eftersom receptet är från Leonels faster Anna så får den nu heta Annas limpa, det blev verkligen hur bra som helst och denna kommer jag absolut göra själv fram över när man får lust! Så frysen har nu fått några anna limpor som säkerligen kommer gå åt fort!

Måste berätta vad äckligt det var, vi öppnade första mjölpåsen och BAM larver och mögel trotts att utgångsdatumet var 2014... Öppnar nästa påse och där var det lika, blev till att åka till affären de första men det var de värt såklart!!

Mot kvällen har lilleman blivit övertrött och jag som knappt ätit någon lunch och tänkte äta middag nu eftersom lilleman skulle sova (han sover i min famn nu) så fick jag desperat äta lite medans jag sjöng Davids sång (den fungerar i alla lägen när som helst så tack för de bästa du!!) och gröten blev bara mer och mer kall... Så nu äter jag kall gröt och limpa med min fina son i famnen!


Kommentarer
tilde säger:

när vi hade larver i en mjölpåse var vi tvungen att slänga alllllt (!!!) i skafferiet för de sprider sig tydligen, så kolla allt annat du har i skafferiet att de inte finns larver där me! :*

2013-09-19 | 21:07:19
Frida säger:

Vilken affär å vilket märke var det på mjölet? Kram

2013-09-20 | 00:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback