Fruktpuré

Att göra egen fruktpuré är helt klart bland de enklaste som finns så köper man de är man bara lat! Idag gjorde vi päron med banan puré, två päron och en halv banan, ner i mixern, smaka ha i mer av någpt om du saknar något och sen klart! Förresten ta gärna av skalen också på frukten! Jag brukar inte göra de men dem säger ju att man kan göra de för en slätare konsistens :)

Jag har köpt några puré burkar för att ha med på resan och för att prova lite och nu kan jag ju använda de burkarna som mått (jag fryser in portioner i plastpåsar)

Ha en fin söndag allihopa här blir det husliga saker gjorda!


Kommentarer
Frida burman säger:

Världens finaste kille!!

2013-09-22 | 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback