Gratis

Inatt var han gratis, nästan betalbar för att ta, usch vad skriver jag egentligen? Men vissa nätter alltså pjuuuh blir svettig bara av tanken. Ibland tänker jag hemska saker också och sen skäms jag även fast jag inte sagt dem högt för någon. Men ni vet när man är sådär trött då skulle man nästan kunna göra vad som helst, sen är han tyst i 10 min och då hinner man slumra till och på den korta stunden har jag ändat tankar, då tycker jag mest synd om honom och vill trösta och ge massa närhet så han känner sig trygg! Lilla älskade vän du lär mig så mycket varje dag, varje timme, varje minut och sekund! Och jag älskar dig varje liten hundradels sekund oavsett vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback