Ny dag nya tag

Igår natt och inatt har jag fått sova som en prinsessa, vaknade dock flera gånger och undrade varför han aldrig vaknade! Han somnar i sin egen säng men sen under natten blir han flyttad till våran och sen när jag vaknar på morgonen så ligger han kvar såklart, inatt tänkte jag flytta tillbaka honom men vi hade det så jäkla mysigt att jag istället bara njöt av hans fina lugn och småtuttande i sömnen!

Igår blev det shopping på Ikea, fixa här hemma och det bästa middag hos Lina och henk! Underbart gott och idol på de! Idag blir de lite handling och mer puré tror jag :) lilleman sover första passet nu så jag ska väl passa på att göra mig klar!
Puss!


Kommentarer
Anna säger:

Tyckte väl att det var er bil jag såg utanför Ikea :)

2013-09-03 | 13:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback