Klockan är bara åtta

Och ändå ligger jag redan nerbäddad i sängen för att jag kan och för att jag vill! Har åkt på bihållsinflamation igen och huvudet är fullproppat med massa latinska ord! Bästa medicinen är att sova har jag hört så jag satsar på de ikväll, dessutom ska jag jobba natt imorgon natt så de får jag inte sova alls! 

Det känns väldigt bra med skolan och de flesta är äldre än mig, det skrämmer mig för kanske sitter jag om 20 år i skolbänken igen och skolar om mig då man känner sig klar men det hoppas jag såklart inte för de känns väldigt sorgligt på något vis! 

Emilia och Diana kom förbi en stund på em idag så barnen kunde leka och Gud som mysiga dem är mot varandra och vad roligt dem har!!! Puss på er våra fina barn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback