Tack 2014

Från att kickstarta 2014 med fitnessfighten till att gå in i december 17 kilo tyngre så avslutar jag detta år med mitt andra barn i famnen. Ett år som jag bara kunnat drömma om, vi är klar med övervåningen, utsidan av huset, altan är påbörjad och planerna för resten av huset är i full gång! 

Att få ha följt Leonel genom detta år har vart fantastiskt, från att krypa till gå och prata, sjunga och börjat på föris, ovärdeliga stunder och minnen har skapats och att lillebror Valentin kom lagom till jul var såklart en av fr bästa julklapparna någonsin!! Två fina friska pojkar och jag är så tacksam!! 

Nu ser jag fram emot mina barns framsteg 2015, siktar på att klara skolan och vara lika kär som de senaste 6 1/2 åren! Puss på 2014! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback