Februari startar NU

Idag kör jag igång februaris första träningspass efter två dagars vila och återhämtning! Det blev spinning med Tilde, väldigt svettigt men kul!! Är så taggad att fortsätta och kommer fortsätta upplägget med mat som jag gjort innan, jag vill må bättre, vara stark och vara glad! Och vet ni? Det blir jag av bra mat och träning! Bort med allt jävla hemska socker även om jag ibland kommer unna mig med måtta! :) 

Redo! 
Tog mig igenom det grymt jobbiga passet! 
Middag när jag kom hem, pulled pork med bönor och sallad, mums!! 

Kommentarer
tilde säger:

gillade supermkt att spinna med dig. hoppas de blir av snart igen. Puss på dig :*

2014-02-02 | 20:31:46
Bea säger:

Härligt!! Du e så grym!!

2014-02-03 | 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback