Medvind

Älskar när man har medvind i livet, för att få medvind måste man ha haft motvind och just nu blåser det äntligen åt vårt håll! Allt går enligt planerna några små ändringar bara! Imorgon ska jag göra något väldigt spännande som kanske kanske ni får veta en annan dag! 

Jag sprang idag 1 km utan att få ont alls så jag måste säga att det går framåt och det känns så skönt att springa ett varv utan smärta! Sen så jobbar jag verkligen på dedär med tankesättet, mitt mål där är att jag INTE ska behöva välja allt eller inget utan att kunna äta en kaka eller två, men än är jag inte riktigt där men snart kanske :) 

Lilla älsklingen åt blodpudding till lunch alldeles själv idag! 

Han har även kommit på hur man öppnar skåpen!! 
Och när lilleman somnade fick jag mig en härlig stund själv! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback