bättre sent än aldrig

jag förstår om ni alla är less på december, tomtar, julklappar och allt dedär men jag tänkte ändå visa er lite bilder från Leonels första jul samt lite december bilder! 
 
Julpynt smög sig på och alla dessa ljuvliga hyasinter fick flytta in!
 
Mammorna och Leonels kompisar kom hit på skinksmörgås och skit snack
Vår älskling blev 9 månader!
 
Julgranen fylttade in.
det närmade sig julafton!
Det blev julafton och leonel fick verkligen fina saker av ALLA! 
Från gudmor och gudfar!
familjebild 1
jobbigt att öppna paket..
far&son <3
familjebild 2, det är inte lätt att knäppa kort på stigenbergarna vill jag lova, alltid någon som blundar!
min fina svärmor :) 
Farmor hos Leonel!
väntar på tomten! 
någon är liiiite rödd för tomten så bästa man håller för ögonen hihi
tyvärr har jag inga fler kort från julaftonskväll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback