Dag 26

Att träna 26 DAGAR I RAD ger tydliga spår i både kropp och knopp, fysiskt är jag helt slut och psykiskt blir jag bara mer och mer taggad! Det är roligt och jag mår så mycket bättre, är inte helt strikt på maten, självklart Inge socker, salt eller tillsatser men jag väger inte allt exakt och jag känner vad som känns bra för mig! 

Imorse kände jag mig dålig, riktigt dålig och blev deppig men efter 2 timmar så var det som borta och nya krafter laddades upp, jag trodde jag fått magsjuka, drack ett glas blåbärssoppa efter några besök på toaletten och den var så äckligt söt och sliskig så jag fick knappt i mig den! Sjukt!! I vanliga fall så älskar jag den!!! Hatar att det är så mycket socker i allt. 

Just nu efter träningspass 26 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback