Halva tiden

Halva tiden har gått och trotts att jag inte tränar 100% och nu även fuskar lite med maten (jag orkar inte väga allt men äter absolut inge socker eller salt) men jag är också dålig på att dricka vatten så händer det grejer med mun kropp i alla fall! Jag har NOLL motivation just nu och det är första dagen jag känner " va fan kan jag inte bara få äta en mjukmacka med smör och skinka på" men jag är för envis för att misslyckas med detta också! Jag provade alla mina träningskläder igår som jag beställt allt var underbart och nu längtar jag verkligen, nu när snön är här kanske man kan he sig ut på lite längdskidor också :))) 

När jag vaknade imorse hade alla värktabletter åkt ur och jag var som ett paket i sängen, kissnödig dessutom! Efter många svordomar och tårar tog jag mig till köket och stoppade i mig massor av piller och sen försökte jag ta mig ner för trappen, Leo gallskrek där uppe och jag har nog aldrig i mitt vuxna liv vart så nära att kissa på mig! Nog om detta nu kämpar vi igenom oss denna dag, inte så svårt med denna fina kille <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback