Och så gick jag i MÅL

30 dagar har passerat och jag har genomfört fitnessfighten, med blod svett och tårar! Jag är sjukt stolt över mig och grymt nöjd över mitt resultat! 
Vågen säger -3,4kg och -10 CM i midjan, galet! Vid dag sju till tio kändes allt hopplöst då knäna var paj och kvargen smakade skit! Idag längtar jag efter mellanmålen med kvarg!! Trotts flera sjukdomar här hemma så har jag lyckats hålla mig frisk, jag har tappat sötsuget men lite finns kvar, igår tröst handlade jag massa godis och chips och vet ni? Det känndes lika bra att handla de som att jag skulle kunna ätit de, så dem fick svärmor som tack för alla hjälp! Alla nöjda såklart! 

Jag kommer såklart fortsätta träna och försöka med mat, den gör störst skillnad! Och så mycket piggare, gladare och sovit bättre som jag gjort denna månad är helt fantastiskt! 

Nu ska jag sova för imorgon är en ny dag med nya tag! Puss på er! 







 

Kommentarer
Anna säger:

Du är så duktig!!

2014-01-31 | 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback