En glad dag

En dag som började med hunger och nervösitet för min del medan Leonel bara var go och glad! Jag skulle till barnmorskan och göra diabetestest (alla mammor som föder en guldklimp på över 4500kg för göra sådant) men detta var ingen fara kroppen tog upp allt socker bättre än väntat så jag kan lyckligt äta mina kexchoklad och dricka trocadero hur mycket jag vill!! 

Har vart och badat idag såklart med Leonels faster anna och hennes Eric, underbart varmt och skönt även om de inte blev så länge! 

Sen är jag lite sur också för varje gång jag ska ladda ipaden eller telefonen så är dendär jävla laddaren borta, känner ni igen er? Ska fan inskaffa mig så jag har minst rvå av varje en uppe och en nere sen skulle en i väskan vara bra att ha!! 

Prinsen har fått nya fina stövlar inför dagis starten och höstrusket och dem sätter han på sig varje gång han ser dem och jag vill ju lova att det är inte kul att försöka ta av dem så om ni ser honom med stövlar så är de självvalt! Tusen tack fina farmor! 
Måndagens lyxfrukost på elite Grand hotell var inte alls dum med mitt fins sällskap! 





Avslutar denna dag precis med de jag gjort, plockat massor av hallon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback