Heltid

Denna vecka kommer jag jobba extra mycket, heltid faktiskt! Det känns både bra och dåligt men kanske bra att man får sig en släng av verkligheten haha! Nästa vecka händer massor av roliga saker, jag blir ett helt år äldre och vi drar iväg på en weekend - barnfri weekend lär nog tilläggas! Huuua jag ryser av tanken på både gott och ont!  

Men tillbaka till nu, lilleman börjar verkligen knalla på nu både med och utan skor, han kan och är så duktigt men lite lite feg ännu, stora killen min! Jag och min syster pratade om honom ikväll och sa att sedan hon kommit hem så har han växt och utvecklat så jäkla mycket det måste nog vara den mest utvecklande tiden under hela året måste jag säga! 

Älskade barn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback