Lilla propellern

Hade en supermysig dag igår med Diana och Emilia, Leonel älskar att leka med henne och dem kommer bra överens :) efter babysimmet så gick vi hem mot oss och fixade iordning grönsaker och dip, barnen älskade det! (Minus dip såklart) sedan kom syrran, Emilias och Diana åkte hem och vi tog det bara lugnt och lilleman somnade skönt i sin säng på övervåningen! 

Jag minns inte att lilleman vaknade  och jag gick och hämtade honom men jag har då fått känna att han har legat mellan oss då han snurrat som en propeller, hostat, snorat och bökat omkring! Näst intill olidligt! 

En annan sak som jag inser nu är att ni faktiskt inte vet vad jag opererat för mig har det vart så självklart! Jag har opererat bort min framtand som jag slog ut för tre år sedan påväg ner till krogen, jag hade alla gånger gjort om den kvällen om det gick! Men gjort är gjort och jag kommer alltid dras med detta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback