Efter regn kommer solsken!

Efter att ha vart sjukt sjuk och fortfarande går på pencillin så har allt vänt! Var på anställningsintervju i fredags (vidrigt då jag mådde skit men jag gjordes det!) och den gick väldigt bra så började jag på nya jobbet igår! Även igår hade missat att jag fått ett mejl om att jag blivit antagen till skolan! Alltså hur glad får man bli? Så i höst ska jag alltså börja plugga?! Galet men spännande! Sen så finns det även andra glada fina nyheter också som jag håller för mug själv ett tag till hihi :) 

Hejhej gävle sjukhus! 


Kommentarer
Anna säger:

Grattis ännu en gång! Är så glad för din skull!!

Svar: Puss!
Susanne Pettersson

2014-05-28 | 07:10:27
Me säger:

Vad jobbar du som? Ssk? Usk? :)

Svar: Hihi om man ändå var ssk! Nej jag har börjat på transport, kör sängar, prover, post ja allt egentligen :)
Susanne Pettersson

2014-05-29 | 00:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback