F som är fredag!

Idag känner jag mig lycklig, fylld av energi och på såntdär bra humör, älskar sånna dagar! Idag ska vi vara på stotstorgets klinik och ta röntgenbilder, putsa varandras tänder och lite sånt, verkligen roligt!! Jag lär mig så mycket nu om både karies och kost att man knappt vågar äta längre haha jag skulle ju aldrig någonsin gå och lägga mug utab att ha använt tandtråd om man säger så :) 

28 dagar kvar till bf, BB väskan för bebis är typ klarpackad men min egna har jag inte börjat på ens, har inte bäddat vaggan, inte fixat skötbordet (de är på gång) men vi ska vuxna de mesta i helgen så själen kan få lite ro! Någon som har tips på både min skötväska eller något annat? Känner mig lite vilse i mig själv, ordningen sitter i huvudet inte praktisk just nu! 

Borstar tänderna på varandra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback