Idag är jag blödig

Vart ska jag börja? Hela kroppen är varm och fylld av massor av kärlek, kärlek som mina fina vänner gav igår, ett helt gäng överraskade mig igår med middag, efterrätt, lite gissningslek och gåvor, jag kan inte tacka er nog för att ni tagit er tiden att komma och framför allt visar den plats ni vill ha i mitt liv, ni är ovärdeliga hela gänget! Jag vet även att det fanns fler som ville komma men bor lite längre ifrån just nubisk er tackar jag också såklart! Jag vet inte mer vad jag ska skriva, jag är rik, rik som hat så otroligt många fina vänner som bryr sig om mig och min familj! 

Huvudet i denna fina överraskning är såklart mina två änglar på jorden och jag behöver nog inte ens skriva vilka ni är för de vet ni! Tack världens bästa vänner! 

Kärlek är vad det är! Kärlek till er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback