Svar på fråga :)

Fick en fråga ang min utbildning och hur jag ska göra när bebis kommer, innan jag började visste jag att jag var gravid och mejlade då min klassföreståndare samt utbildningsledaren, detta var mitt i sommaren men när det var ungefär 3 veckor kvar så ringde utbildningsledaren upp mig och gratulerade samt berättade att de inte alls var några problem, där jag hoppar av fick jag börja igen året där på dem paxar alltså en plats åt mig! Gissa om jag blev glad!! Under hösten nu börjar gått så har jag tänkt om så jag har pratat med dem igen och fixat så jag faktiskt kan gå kvar, tar med mig bebis när de behövs annars har jag många runt om dom vill hjälpa till då jag måste vara på plats, jag kommer alltså försöka plugga under hela tiden tills bebis blir ett år för då är ju jag nästan klar! Jag och min sambo har bestämt detta tillsammans och han kommer också vara hemma en del med knodden! 

Om jag känner att nej fan jag fixar inte detta nej då får jag hoppa av och börja med nästa års elever värre än så är det inte! 

Rekommenderar verkligen att söka till er som funderar på det! Läraren är fantastisk och utbildningen är bra! Skönt med massor av praktik eftersom det är där man lär sig allt, de i skolan är mer en grund för att kunna gå ut på praktiken :) 



Kommentarer
Ella säger:

Tack för svar ! Ska söka till hösten tänkte ja !:)

2014-11-13 | 08:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback