Duktig flicka!

Redan tisdag igen och veckorna rullar på i rasande, fick tillbaka tentan idag och den gick ju verkligen över förväntan, ALLA rätt, vet inte om det någonsin hänt förut?! Jag tyckte den var lätt MEN hade jag inte pluggat så pass mycket, hade jag antagligen inte tyckt de, jag är väldigt motiverad till skolan vilket heller aldrig har hänt förr och det beror väl på att jag faktiskt vill och tycker det är intressant! 
Idag började en ny kurs, odontologi väldigt spännande dock blir jag väldigt äcklad också! 




Bjuder på en extra härlig bild till er som snusar onico, nikotinfritt men ännu värre! Fick en fin tentapresent av min älskling också har länge suktat efter denna underbara vas som man också kan ha som ljuslykta! Fick också en massagetvål som kommer användas flitigt! 

Tack världens bästa du som ger otroligt stöd i allt jag gör, köper fina presenter som piggar upp och samtidigt är världens bössa pappa och snickare på huset! <3


Kommentarer
Jessica Persson säger:

Bravo!!!! Va duktig du är :-*

2014-10-30 | 08:39:49
Mysan säger:

VG? Ni har inte dom nya betygsskalorna? (A, B, C, D och E)
Bra jobbat iallafall! :)

Svar: Nej vi har IG, G och VG :) vet faktiskt inte varför men jag går ju på yrkeshögskola :)
Susanne Pettersson

2014-10-30 | 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback