Kickoff

Ligger helt död i sängen efter ännu en helt förfärlig natt, jag har aldrig fått känna på Dedär med sjuka barn = ingen sömn men den senaste veckan har bara bjudit på de... Sover redan lite halvt för att bebis i magen bökar runt och har sig, felet är att jag vaknar av minsta lilla och sen kan jag inte somna om bara! Tredje dagen som lilleman är hemma nu och hostan blir bara värre, stackars liten! 

Igår var jag och några från klassen På kickoff, väldigt mysigt! Trivs verkligen super bra Med 5 tjejer från klassen och är jätteglad att jag ska fortsätta! Nästa vecka kommer schemat för våren så då blit det planering för fulla muggar :) 

Nu går vi ner och äter frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback