Mammahjärtat är helt

Det har vart lite till och från för lilleman på dagis på sistone nu gör det faktiskt ont att lämna när han grinar (även fast jag vet att han slutar när jag vänder ryggen till) han har vart förkyld och rutinerna har inte riktigt vart sig lik men igår när jag lämnade honom så gick han glatt till fröken och vinkade vilket gjorde heeeela min dag! Det måste inte alltid kännas bra att lämna på dagis men denna dag behövde jag verkligen de så energin var på topp inför gårdagens tentaplugg och idag när jag lämnade honom så glömde han till och med att vinka, fick ropa att jag ville att han skulle vinka så kom han lite fort och sen sprang iväg! Det var dagens bästa kick inför tentan som ska göras! 

I eftermiddag kommer allt vara på topp tror jag, nystädat hem, kylen full av mat, helg en dag tidigare (trotts att jag ska jobba imorogn) och tentan är gjord, kan det bli bättre? :) 

Igår kväll blev det julmys med mina bästisar framför greys :) 
Här har vi mitt fina sällskap! 
Fina fina kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback