Man kan inte ens drömma om hur stark en kärlek kan bli

Jag är idag överväldigad av känslor och kärlek till min lilla prins, Jag är så otroligt tacksam över att just du är du, att du är min efterlängtade son och att du är en frisk, envis och helt underbar pojke! Du är min mini människa som förgyller mina dagar med kärlek och ger mig kraft och ork till precis vad som helst! Du gör mig så glad och stolt varje dag och jag förvånas verkligen över hur mycket man kan älska en människa, hur mycket kärlek man kan ge och få och hur mycket glädje en sån liten prins som du kan sprida! För mig betyder du allt, jag vill inte vara en dag utan dig och du Får aldrig någonsin försvinna ifrån mig! Mamma älskar dig! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback