Vi kör på!

Jag har sedan en tid funderar framoch  tillbaka på dethär med studieuppehållet och bestämt mig (eller ja jag och Anders  har väl bestämt tillsammans) för att köra på efter bebis är född, jag kommer alltså fortsätta plugga 100% det sista året som är kvar, det finns många för och nackdelar såklart och jag vet att "första tiden" aldrig kommet tillbaka men INGEN tid kommer faktiskt tillbaka och detta kommer ge mig mer tid med mina barn, kommer kunna förlänga sommarloven, kanske inte ens jobba 100% och ändå vara klar med min utbildning, jag kommer självklart tillåta mig själv att ta ett studieuppehåll om så behövs vem vet bebis kanske har kollik och då kanske jag behöver sova och inte plugga och då kommer det såklart inte fungera men jag ska prova! Under vårterminen kommer Anders vara pappaledig medans jag harbpraktik och även lika på höstterminen sen kommer vi pussla ihop de som behövs och måstes på bästa möjliga sätt! Hopps jag har er peppande på min sida :) 



Kommentarer
Lilian Stigenberg säger:

Å farmor vill gärna låna ,hämta från dagis och mysa med "Skrutten" och bebisen!
Det är en stor glädje att få dela sina barnbarns liv!
Farmor

2014-10-03 | 06:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback