Aldrig ledig

Att gå i skolan är precis som jag minns det, man kan aldrig slappna av jo möjligt just efter tentan och sedan när man fått tillbaka resultatet och man inte hunnit börja med något nytt annars så snurrar konstant de latinska orden, tändernas benämning och paniken infinner sig då och då, det kanske blir bättre eller? Gud vad jag njöt när andra berättade att "tenta på tisdag" jag var så nöjd över att ha ett jobb och när jag gick ifrån de ja då släppte man de! Men det är bara 1,5 år så de ska jag nog stå ut och nästan fyra månader praktik så 1 år i skolbänken då och då får man ge gärnet! Nej busungen har vart vaken lite för länge och hägrar runt så det är dags att få ner :) 


Fina ni <3

Kommentarer
Maria säger:

Har ni skaffat hund?

Svar: Nej vi har inte skaffat Hund men min mamma har så vi hjälper till då och då med honom :)
Susanne Pettersson

2014-09-05 | 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback