Helt slut

Alltså denna period vi går igenom just nu måste vara den värsta hittills. Alla frågor om "vem äj de då mamma?", "vajför då då?" Osv. Alla kamper om små bagateller som att jag ska gå själv, jag ska inte gå och ångra sig tre hundra gånger om och alla "jag kan själv mamma" gör mig galet trött i både kropp och knopp! Men ack så varmt och fullt mitt hjärta är varje dag jag somnar! Härligaste godaste snart 2,5 åringen har vi här på bergsgatan! 

En morgon när jag brer Leonels smörgås säger han "kååååm igen då mamma, liiiiite mera smööööjj dåååå" med den där minen och jag bara bryter ihop av skratt, vart får han allt ifrån? Eller imorse när vi gått upp före honom och jag hör små fötter tassa uppe, jag går upp och han säger "jag äj vaken nu mamma, jag har sovit gååttt, jag vill äta fjukost nu", hur go får man vara? 

Du och jag Leonel, jag och du <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback