Hollywood smile

Snart är jag i mål, snart har jag en riktig tand igen (för er som inte vet eller sätt så har jag en plasttand Som är lös och måste tas ur  varje natt och måltid) efter mer än fyra års tid så är det snart klart, kan knappt fattas det! Var jag tvungen att köra in i den där killen i Söderbacken och slå ut framtanden? Nog om de just nu håller jag på att börja mina tänder resultatet blir grymt och än är jag inte roligt klar!! 

Skenorna och blekmaterialet har jag gjort på en privat klinik här i Gävle Athena tandvårdsklinik! 


Före och just nu, som ni ser är en framtand fortfarande gul/grå den går inte att bleka och kommer bytas ut inom kort! 
Jag har alltså skenor som passar min tänder och varje natt klickar jag i lite blekmedel och sover med dessa på till jag känner mig nöjd, om två år och jag kanske vill bleka igen så behöver jag bara köpa nytt blekmedel och skenorna är ju kvar liksom :) 


Kommentarer
Lilian säger:

Värsta hollywoodleendet 😘 😘 / Lilian

2015-08-30 | 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback