Fem år senare

Skumpan var precis öppnad och nervositeten på topp, det var dagen vi alla väntat på så länge, studentdagen! Hjälp vad kul vi hade och lycklig var man!! 

Inte viset jag då att jag fem år senare skulle vara lyckligare på ett helt annat sätt, ha två barn (kanske skulle kunna föreställa mig ett), köpt hus och de mest osannolika för mig då var nog att jag skulle plugga och att jag skulle ha gått 2/3 delar fanns inte i min värld! 

Dehär fem åren har vart fantastiska, vidriga och alldeles underbara på sitt vis och jag är glad över vart jag har kommit idag! På vägen har jag träffat massor av fantastiska människor som idag står mig väldigt nära mycket tack vara mina två barn men också tack vara min utbildning! 

Puss allihopa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback