Tio dagar senare

Herregud vad tiden tickar på, praktiken går hur bra som helst, de tre pojkarna här hemma sköter sig exemplariskt och jag är helt slut på kvällarna! Vi har planerat en resa till Sälen nu under påsk och min födelsedag helt perfekt om ni frågar mig :) även en till resa i maj är planerad så jag är ju lyckligast hihi ! I sommar kommer jag vara hemma heeeela sommaren förutom en vecka då jag ska jobba som tandsköterska i Sandviken så jag är kanonnöjd såklart, tänk jag har gjort mer än halva utbildningen nu och klarat allt så bra, jag är stolt över mig själv! 

Det börjar bli vår förutom att det snöar just nu och då börjat såklart våra sommar projekt igen! Altanen och inglasningen är först på tur :) 
Nej måste runda av hör mer om sommarens projekt en annan dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback