Intense

Sen början på maj har jag tränat en gång i veckan på intense pass med JWmotion, så många gånger jag bara svurit, svettats och tagit mig igenom med tårar som bränner bakom ögonlocken! Jag är stolt över mig själv att jag hittat något och höll i de så länge annars brukar standarden vara att jag slutar efter 5-7 veckor men nu pratar vi ju i ett halvår!! Alla pass he gett mig en träningsvärk dagarna efter som heter duga och jag har vart piggare, friskare och mått bättre än någonsin under dessa veckor och vilka jäkla resultat! 

Nu är ju grejen att sista passet är gjort och Joel flyttar så någon välling själv där ute, vad gör jag nu?? 



 

Kommentarer
Anna säger:

Du börjar träna med mig 💪🏻😉

2015-11-16 | 13:23:24
Tilde säger:

Du börjar träna me mig 😃

2015-11-16 | 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback